Установка бордюр

Ми всі хочемо, щоб покладений асфальтобетон або тротуарна плитка прослужили довгий час

установка-бордюр-київ

Саме для цього існує послуга встановлення бордюрів в Києві. Вони утримують дороги, не даючи їм розповзатися, що збільшує термін експлуатації! Установка бордюрів в Києві виконується разом з асфальтуванням доріг — основним напрямком нашої компанії. Дорожній бордюр — це важливий елемент в дорожньому будівництві, зміцнює дорогу і не дозволяє їй зруйнуватися, тим самим він збільшує термін служби асфальтового покриття. Також бордюрний камінь може прекрасно виступати в ролі декоративного елемента, який прикрасить дорогу або будь-який один Ваш ділянку. У бордюрного каменю безліч плюсів, в першу чергу вони служать орієнтиром для власників автотранспорту, також вони убезпечать пішоходів. Дану роботу потрібно довіряти тільки експертам. Ми відмінно розбираємося в установці бордюру, так як маємо величезний стаж робіт. Виконуємо роботи якісно, ​​дотримуючись технології.

ustanovka-bordyura-kiev

Ціна на установку бордюрів в нашій компанії невисока, так як ми намагаємося йти назустріч клієнтам. Щоб визначити точну вартість укладання бордюрного каменю, слід звернутися за консультацією до нашого менеджера. Ціна установки бордюрів в Москві залежить від самої ділянки, використовуваних матеріалів і т.д. При великих обсягах діє гнучка система знижок. Поспішайте замовляти!

Систематичне «лікування» дорожнього покриття здійснюють різними методами, засобами та матеріалами, що в сукупності визначає якість, термін служби й вартість, тобто ефективність ремонтних робіт, головна мета яких — забезпечити на дорозі безпечний рух автотранспорту з дозволеної Правилами дорожнього руху швидкістю. Ремонт дорожніх покриттів виконують найчастіше з настанням стійкої теплої, не нижче +5 °С, і сухої погоди, хоча потреба в проведенні термінового позапланового або аварійного ремонту виникає практично в будь-який час року і при будь-яких погодних умовах. Вибір технологічного методу ямкового ремонту повинен відповідати певним вимогам або критеріям. Для дотримання технологічного процесу ремонту дорожнього покриття необхідні наявність або доступність необхідних матеріалів, машин та установок. Залежно від погодних умов вибирають метод ремонту простий або складний, але в кожному разі він повинен відповідати критеріям оперативності для своєчасного відкриття дорожнього руху. Звісно, ремонтні роботи повинні бути низьковитратними.

На більшій частині доріг з удосконаленим типом покриттів покладений асфальтобетон (95...96%), тому основна кількість і найбільша кількість ремонтних матеріалів, машин, технологій і нових розробок ставиться саме до асфальтобетонних покриттів.

установка-бордюр-київ-україна

Найрозповсюдженішим методом їхнього ремонту є ямковий ремонт гарячою асфальтобетонною сумішшю, оскільки в розпорядженні дорожніх служб є широка мережа заводів з виробництва асфальту та всі традиційні вхідні матеріали (щебені, пісок, мінеральний порошок, бітум), необхідні для готування суміші.

 

При використанні гарячої технології якість укладання дорожнього покриття дуже високе, але цей метод ремонту залежить від погодних умов і точності дотримання технології, у тому числі твердого температурного режиму. У меншому ступені цей вплив позначається у випадку застосування холодних сумішей і матеріалів на основі рідких або розріджених бітумів і бітумних емульсій.

установка-бордюр-київ купол

При виборі між гарячою та холодною технологією ремонту асфальтобетонних покриттів варто обов'язково враховувати, що міцність і водостійкість холодного асфальтобетону, приготовленого на рідкому або розрідженому бітумі, в 2...3 рази нижче, ніж гарячого, і із цієї причини його використають в основному при влаштуванні та ремонті покриттів доріг III...IV категорій.

Гарячі асфальтобетонні суміші та литий асфальт застосовують переважно при ремонті доріг I…II категорій.
До третьої групи можна віднести ремонт із застосуванням нетрадиційних і мало розповсюджених у дорожній галузі сумішей на основі бітумних, полімерних, полімербітумних, цементних та інших в’язких спеціальних матеріалів. Їх використають лише в особливих випадках, наприклад при аварійному ремонті, закладенні дефектів на цементобетонних покриттях, на покриттях мостів і т.п. Вибір методу ямкового ремонту покриттів автодоріг і мостових споруджень є правом і обов’язком замовника і підрядника робіт.

Послуги

01.

Асфальтування

Асфальтування доріг, тротуарів, парковок і т.д.

02.

Ямковий ремонт

Укладання дорожнього полотна дозволяє продовжити нормативний термін його експлуатації.

03.

Заливка тріщин

Тріщини здатні збільшуватися з кожним днем і давати відгалуження.

04.

Нанесення розмітки

На основі термопластичної акрилової смоли DIANAL MB-2539.

05.

Видалення розмітки

Для видалення найчастіше застосовується роторно-фрезерувальна машина.

06.

"Лежачі поліцейськи"

Установка пристроїв зниження швидкості.

07.

Ремонт ливневок

 Ремонт каналізаційних люків, ремонт дощоприймачів.

08.

Установка бордюр

ДСТУ EN 1340:2016 Бордюри бетонні. Вимоги і методи випробувань.